maanantai 12. elokuuta 2013

#6

Sadepisarat hehkuu ikkunassa, heijastuu aurinkoon, joka päivä päivältä laskee yhä aikaisemmin. Syksy tekee tuloaan, enkä mä ole ollenkaan valmis.

Jos aikakone keksittäis...
muuttaisin niin paljon asioita. 
Mut jos mun kaikki unelmat olisi toteutuneet,
missä mä olisin?
Olisinko mä tavannut hänet?
Tai hänet?
Tai syntynyt edes?

Koulu alkaa, mutta mun on vaikeeta tajuta se. Aion silti olla sekaisin tänään. Aion silti juoda ja muuta kivaa.
Musta tuntuu, että olisin eristäytynyt todellisuudesta.
Niistän verta ja kiroan, että taas ostin sitä taikajauhoa.
Ei, ei saa. 
Tänään ei saa olla liian sekaisin, koska asioita pitää hoitaa.

ulkona tuuuuuleeeeee
kunpa tuuli vois pyyhkästä mut menemään,
hus pois täältä

Autumn Forest, The Netherlands

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti